close
تبلیغات در اینترنت
گزارش مالی سه ماهه چهارم ۲۰۱۴ توئیتر

روز گذشته توئیتر گزارش مالی سه ماهه چهارم خود را ارائه کرد. در نگاه اول به این گزارش، به نظر می رسد که وضع کسب و کار توئیتر رو به رشد و پیشرفت است.

توئیتر ‍موفق به کسب درآمد ۴۷۹ میلیون دلاری طی این فصل مالی شده که نسبت به سال گذشته رشدی ۹۷ درصدی را نشان می دهد. تحلیلگران درآمد ۴۵۳٫۶ میلیون دلاری را برای توئیتر پیش بینی کرده بودند.

در سوی دیگر، میزان استفاده از توئیتر توسط کاربران این شبکه اجتماعی هنوز برای مدیران آن چالش بر انگیز است. توئیتر به طور متوسط حدود ۲۸۸ میلیون کاربر فعال دارد که اندکی از آمار ۲۹۲ میلیون نفری پیش بینی شده توسط تحلیلگران کمتر است.

سرمایه گذاران تصمیم دارند برای فصل جاری به در آمد حاصل از کاربران توجه بیشتری نشان دهند. بخشی از این احتمالا به توجه بیشتر روی افزایش کاربران فعال توئیتر در سه ماهه نخست ۲۰۱۵ برمی گردد.

مدیران توئیتر انتظار دارند تعداد کاربران فعال این شبکه اجتماعی در سه ماهه جاری میلادی نسبت به دوره مشابه سال ۲۰۱۴ بهبود یابد. این به معنی افزایش تقریبی ۱۴٫۳ میلیون کاربر طی این بازه است که جمعیت کاربران ماهانه فعال توئیتر را به ۳۰۲٫۳ میلیون نفر میرساند.

این مساله علاوه بر اینکه موجب بروز خوشبینی بیشتری در میان سرمایه گذاران خواهد شد، افزایش استفاده از محصولات و خدمات توئیتر را در بر خواهد داشت. به گفته Dick Costolo مدیر توئیتر قابلیت تازه Instant Timeline موجب ایجاد تجربه کاربری بهتر در کاربران تازه کار توئیتر خواهد شد که آنها را ماندگار تر و فعال تر می کند. او همچنین در خصوص اضافه کردن قابلیت به اشتراک گذاری ویدئو و افزایش تولید محتوا در این شبکه نیز خوشبین است و انتظار دارد این امکان تازه نتایج مثبتی در بر داشته باشد.

در همین راستا، تحلیلگران به دنبال جزئیات بیشتر در خصوص توافق تازه توئیتر و گوگل هستند. طی توافق تازه گوگل به اطلاعات توئیتر دسترسی خواهد داشت و می تواند محتوای توئیت ها را نیز در نتایج خود نمایش دهد. این برای توئیتر راهی تازه برای جذب کاربران تازه و تبدیلشان به کاربر فعال است. ضمن اینکه این امکان به توئیتر اجازه می دهد تبلیغات بیشتری را به کاربرانی که در سرویسش لاگین نکرده اند نمایش دهد.

در مجموع اما این گزارش آمار دقیق و قابل تحلیلی را در رابطه با عملکرد توئیتر نمی دهد.

آنچه مشخص است، وضعیت پایدار توئیتر است که می تواند به لطف افزایش تعداد کاربرانش حتی رشد نیز از خود نشان دهد.

در ادامه نمودارهایی در رابطه با آمار کلی توئیتر در حوزه های مختلف را طی سه ماهه گذشته را مشاهده کنید.

screen shot 2015-02-05 at 4.28.29 pm

screen shot 2015-02-05 at 4.38.27 pm

screen shot 2015-02-05 at 4.36.42 pm

screen shot 2015-02-05 at 4.33.31 pm

screen shot 2015-02-05 at 4.32.36 pm

screen shot 2015-02-05 at 4.30.23 pm

 

 


برچسب ها

ارسال نظر

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی

نظرات ارسال شده

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

جستجوگر


پوشش خبری MWC 2016 در دیتا پلاس
دریافت اپلیکیشن سایت دیتا پلاس برای اندروید
    اخبار و مقالات گوگل
      اخبار و مقالات مایکروسافت
        اخبار و مقالات سامسونگ
          اخبار و مقالات اپل
            اخبار و مقالات هوآوی
              اخبار و مقالات سونی
                خودروهای روز دنیا

نظرسنجی

برند مورد علاقه شما؟
















آمار

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 1663
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 54.161.118.57
  • مرورگر :
  • سيستم عامل :